Nominerede 2024

DE NOMINEREDE 2024

Producentforeningen offentliggør nu årets nominerede til TVPRISEN 2024.

TVPRISEN afholdes fredag den 15. marts 2024 i DR Koncerthuset, hvor årets vindere afsløres.

Det er TVPRISENS 112 jurymedlemmer fordelt på 16 fagjuryer, som har set og stemt om alle indstillede programmer. Se alle årets nominerede herunder. Du kan desuden finde en oversigt over de nominerede i PDF HER.

Samtidig med offentliggørelsen af de nominerede åbnes der i dag også for billetsalget. Billetterne kan købes via TVPRISENS hjemmeside.

OM TVPRISEN

TVPRISEN er Danmarks eneste TV-fagpris, og hædrer årets bedste TV-programmer og flotteste præstationer. De eftertragtede statuetter uddeles ved den årlige prisuddeling, som danner rammen om årets største fest i den danske TV-branche.

TVPRISEN arrangeres af Producentforeningen, som er en branche- og arbejdsgiverorganisation for danske indholdsproducenter indenfor film, tv, og spil. Som en af de eneste producentforeninger i Europa organiserer den danske producentforening alle produktionsområder i én forening. Læs mere om Producentforeningen her.

KONTAKT

Har du yderligere spørgsmål til TVPRISEN, er du velkommen til at kontakte Estrid Böttiger på eb@pro-f.dk.